Zarządzanie sprzedażą - oferta

Posiadając duży zasób doświadczeń i umiejętności w sprzedaży oraz jej planowaniu, organizacji i zarządzaniu chętnie dzielimy się wiedzą, wspomagając zarówno młode, tworzące się organizacje jak i większe podmioty. Realizujemy projekty pełnej komercjalizacji zarówno dla nowych przedsięwzięć typu Seed, StartUp jak również dla innych podmiotów rozwijających nowe linie biznesowe. Prowadzimy kompleksowe działania począwszy od analiz produktu i rynku, a skończywszy na zarządzaniu utworzonymi i przeszkolonymi strukturami handlowymi.
Współpracując z podmiotami w dalszym stadium rozwoju lub już rozwiniętymi, przed którymi stoi potrzeba szybszego wzrostu lub które napotkały na problemy sprzedażowe, chętnie angażujemy się w planowanie zmian oraz ich operacyjne wdrożenie. W takich sytuacjach – dokonując z zewnątrz niezależnej analizy – przygotowujemy plany obejmujące kwestie rynkowe i produktowe, jak również zakres niezbędnych wewnętrznych zmian służących zwiększeniu skuteczności działania i osiąganiu oczekiwanych wyników.
W zakresie organizacji i wspomagania sprzedaży działamy sprawnie zarówno dla firm usługowych, handlowych jak i produkcyjnych. Wiemy jak ważną rolę dla usługodawców (szczególnie tych o abonamentowym modelu usług) stanowi aspekt budowania i utrzymywania relacji z klientem. Rozumiemy jak dla firm handlowych i produkcyjnych istotny jest dobry model dystrybucji i odpowiednie wsparcie marketingowe. Posiadając wieloletnie doświadczenie w tym zakresie umiejętnie wykorzystujemy w sprzedaży nowoczesne technologie internetowe – zarówno jako kanał sprzedaży i kontaktu z rynkiem, jak również jako narzędzie wewnętrznie wspierające proces i organizację sprzedaży.
Oferujemy nasze doświadczenie i zaangażowanie na rynku B2B oraz B2C w modelach sprzedaży bezpośredniej, pośredniej i mieszanej, zajmując się dla Państwa:
·         Kompleksową komercjalizacją produktów/usług/przedsięwzięć biznesowych
·         Analizami rynku, konkurencji, klientów i kanałów sprzedaży
·         Budowaniem innowacyjności przedsięwzięcia (produkt, rynek, klient, pricing)
·         Planowaniem sprzedaży i marketingu
·        Wsparciem operacyjnym sprzedaży w zakresie:
·   budowy struktur handlowych oraz rekrutacja
·  definiowania modeli wynagrodzeń i prowizji
·  szkoleń produktowo/sprzedażowych
·  bieżącego zarządzania kanałami sprzedaży i kontroli wyników/efektywności
·  zarządzania rozwojem oraz przeprowadzaniem zmian w sprzedaży.
 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Czas: 0.020 sek